Sunday, 10 June 2007

Download Festival at Castle Donnington

Due to my busy study this year, we are not going to any festivals at all, which is the first time since I came to London. Luckily Download festival was webcasted live over the weekend. So I was watching it all afternoon in the garden which made me feel as if I was at the festival a little. Perfect garden festival weather this weekend.

今年は慣例の夏のフェスティバルへ行きません。これって、ロンドンに来て初めてのこと。今週末はドニントンでダウンロードフェスティバルが開催されていますが、私はお庭でそこから送られてくる映像をウェブサイトで見ていました。お天気が良くて、ガーデンフェスティバル日和でした。

Download Festival official website



by jozzthe3rd

2 comments:

Anonymous said...

初めまして、LIEBE-HUND(blog URS:http://wieder.exblog.jp/)と申します。コメントしていただきありがとうございますm(__)m
ロンドンにお住まいなんですね!いつか行ってみたいです。私はF1が好きなのでシルバーストーンでF1を見てみたいです(*^^)

今後とも、よろしくお願いします。
よろしかったらまたお越しください。

pink said...

早速遊びに来ました(笑)。ロンドンに11年もお住まいなんですね。

お写真を拝見すると、何処かでお会いしたような気がするんですが、気のせいですよね。

さっきコメント残そうとしたら消えちゃったのはvarificationしなかったからでしょうか?